sila-silalah

pinang merah,sireh junjung, saya tak marah, silalah berkunjung

Sabtu, 26 Januari 2013

GUBAHAN HANTARAN

Kategori SERONOK DAN GUMBIRA ..walaupun sibuk tak terkata ( konon-kononlah....) Bila datang permintaan untuk melakukan sesuatu yang mengembirakan saya..jarang saya tolak. Saya tak tolak sebab saya sangat percaya doa mereka yang tersempit sangat makbul... dan di saat saya memerlukan pertolongan.. saya butuhkan sesiapa sahaja menolong saya. Jadi, ringan-ringankan tulang utk menolong sesiapa yang memerlukan. In shaa Allah, ganjaran Nya akan datang kepada anda.  Allah akan kurniakan kemudahan kepada anda dalam segala urusan anda. Percayalah.. janji Allah  jangan pertikai.
Gubahan Hantaran ini saya terima juga..begitulah kisahnya... Walaupun pening memikirkan apa nak buat.. bila nak buat.. akhirnya pada jam 11.20 malam 23 hb Januari 2013 saya berjaya menyiapkan gubahan hantaran ini. 24 hb  Feb majlis akad nikah. Kalau diperhatikan memang biasa-biasa sahaja tetapi bagi saya ini LUAR BIASA sebab saya buat dengan kasih sayang. 

Saya nak kongsikan bersama pembaca, moga selepas ini pembaca boleh jadikan panduan dan mudah-mudahan mendapat cetusan idea.
Biarlah gambar yang berkata-kata, moga segalanya indah di mata (bahasa puitis sambil meluruskan kaki....)

 Gubahan tuala
Dr Fouziah
 Gubahan kain pasang
Dr Fouziah
 Gubahan telekung sembahyang
 Gubahan kasut dan beg
 Gubahan sejadah
Dr Fouziah
Gubahan buah-buahan 
Dr Fouziah
 Gubahan cincin 
Gubahan bedak2
Dr Fouziah
Gubahan Mas kahwin dalam Album-paling  mudah digubah dan paling mahal....harganya
Dr Fouziah

 

Tiada ulasan: