sila-silalah

pinang merah,sireh junjung, saya tak marah, silalah berkunjung

Selasa, 6 Mac 2012

Semalam di Kuala Terengganu.

Semalam di Kuala Terengganu.
Bila cinta kasih jatuh bertapak...segalanya indah

Deru Laut Cina Selatan
hembusan angin
kicau burung
bercahaya di hati

Semalam di Kuala terengganu

Hatiku tak jemu
Pandangannya di tepi pantai
Pandangan indah permai
Sungguh nikmat aku merasa
Hanya semalam saja
Esok hari aku kan pergi
Hingga berjumpa lagi
Tiada ku menyangka
Di sebalik tabir malam
Sepasang mata bola
Merenung kepada ku
Aduh sayang
Tapi apa kan daya aku
Terpaksa berlalu
Tinggal kenangan
Dalam hati
Untuk ku mohon pergi
Tiada ku menyangka
Di sebalik tabir malam
Sepasang mata bola
Merenung kepada ku
Aduh sayang
Tapi apa kan daya aku
Terpaksa berlalu
Tinggal kenangan
Dalam hati
Untuk dibawa pergi

Tiada ulasan: