sila-silalah

pinang merah,sireh junjung, saya tak marah, silalah berkunjung

Sabtu, 31 Mac 2012

A DAY TRIP IN SINGAPORE (PART 3)

A DAY TRIP IN SINGAPORE
Baru terperasan part 4 posted earlier than part 3... ini faktor UMUR ni... ooooh  tidak... ini masalah teknikal, insya Allah moga akal dan fikiran masih konsisten.

Part 4 ni dah rasa  tak seronok sebab dah balik ke Malaysia (dalam Part 3 tu). Apa-apa pun nak share juga tempat-tempat yang saya ziarah di USS. Nak tunjuk gambar je banyak-banyak... layannnnnnnnnnnnnn

ni di Madagascar. Sempat posing lagi tu :)

Bila dah kepenatan..rehat..sampai terlena.. pokok di belakang tu cantik tapi tak tahu spesis apa..
macam-macam tarikan di sini..tengok tu, ada penguin berjoget.. saya jadi kanak2 seketika


Pembikinan filem.. hebat, real...dan kalau silap tempat duduk ..basah kuyup kena simbah.. nasib baik saya di barisan tengah.. hanya tempias sahaja yang sampai.... 
istana SHREK... sini pun saya masuk untuk 4D adventures
Ni rumah coklat dan gula-gula,,, macam dalam buku saya zaman kanak-kanak. Dulu selalu duk bayang kalau betol ada rumah macam ni mesti best.. lapar aja pergi ambik sikit-sikit. tapi masa tu tak fikir..kalau habis nak buat mcm mana?  Kalu hujan macam mana? hehhe
kereta kuda pun ada sebagai tarikan.
macam-macam patung ada, snow white.. cinderella..
On the way back.... cantik dan santai...
tapi satu lagii... jumpa orang yang HOTTTTTTTTT.... tapi gambar terpaksa diubah colour sebab bukan sahaja nampak aurat...urat2 pun nampak... 


Tiada ulasan: